woensdag 31 oktober 2018

Personal Trainer

Vorige week woensdag in het ziekenhuis waarschuwde de fysio me dat ik nu zo gezond mogelijk moet eten, en zoveel mogelijk conditie opbouwen. Maandag kwam mijn nieuwe loopfietsje (blij mee!), maar dan nog... En ik heb beloofd dat ik er alles aan zal doen om weer beter te worden!

Dit weekend eens gegoogeld hoe ik een beetje snel meer aan m'n conditie kan verbeteren, met de beperkingen van de artrose en zo. Een Personal Trainer, tja why not? Veel beroemdheden hebben er ook eentje, dus waarom ik niet? 😃

Vanochtend de intake plus gelijk 3 kwartier afgebeuld. Zij ziet het wel zitten en zegt dat er zelfs binnen een paar weken al goede resultaten behaald kunnen worden. Na afloop raadde ze me aan thuis een hete douche te nemen, in plaats daarvan heb ik dik een half uur in een heet bad gelegen.

Dat hielp wel een beetje, maar ondertussen zit ik hier nog steeds met flink spierpijn en ben ik zo stijf als wat... Zou dat betekenen dat het helpt? 😟

Het begin is er, en we gaan daar nu ook "vrolijk" mee door! Gelukkig klikte het gelijk, en hebben we er allebei vertrouwen in. Plus het voelt goed dat ik er alles aan doe wat ik zelf kan bedenken om weer beter te worden! 😊

Kleindochter die vanmiddag hoopvol aanbelde met haar loopfietsje komt vast een ander keertje wel weer terug, want voor vandaag (en morgen?) had oma al meer dan genoeg gesport... đŸ˜Ĩ

Morgenmiddag naar de longarts voor de uitslag van de kijkoperatie...

Geen opmerkingen: