zaterdag 27 oktober 2018

Rondje Loopark

Vanmiddag kwamen Char en Logan langs, om mij uit te laten. Na een narcose ben ik telkens een dag of 5 nog wat slapjes, dus zelf was ik nog niet buiten geweest. Tenslotte is het nog maar 3 dagen geleden dat ik geopereerd ben...

Maar de fysio heeft gezegd dat ik zoveel mogelijk conditie moet opdoen, dus daar zijn we nu maar mee begonnen! Lopend had ik deze afstand nog lang niet af kunnen leggen, maar met de loopfiets ging het prima! ๐Ÿ˜€ Ik kan zodra ik stil sta zittend uitrusten, dit is echt ideaal voor mij!

In het park is een soort van fitness parcours, veel klimmen en klauteren en zo. Dat heeft Logan helemaal afgelegd, terwijl Char en ik over het pad met hem mee liepen. Online las ik steeds dat het veel kouder zou zijn, maar het was gewoon echt lekker om buiten te zijn ๐Ÿ˜Š




Na het rondje klauterpark zijn we het Rode Pad helemaal afgelopen tot aan het multifunctionele sportveld, en weer terug. Nooit verwacht dat ik die afstand nu alweer zou kunnen halen, maar het heeft me echt goed gedaan. Ben nu wel flink moe, maar dat mag ook wel hรจ ๐Ÿ˜‰

Ook hier kwamen we onderweg allerlei hindernissen tegen, en nu werd ook dochter actief. Ik had de camera in de aanslag voor als ze zou vallen, maar helaas... lol




Geen opmerkingen: