zondag 18 november 2018

Granny Squares

Ik ben van alles klaar aan het leggen, morgen komt Char me helpen met inpakken, daar begin ik zelf niet aan want dat geeft me nu even teveel stress. Wat moet er mee voor de eerste dagen, en wat voor de tas daarna? ๐Ÿ˜–

Op de grote tafel leg ik stapeltjes met dingen die ik doen kan, zodra ik me weer goed genoeg voel om me te gaan vervelen, lol.

Pixelhobby, een mooi nieuw kleurboek met potloden, een stapeltje boeken, en m'n goed gevulde e-reader. Dat kan Char dan tzt meenemen als ze op bezoek komt zonder dat ze alles eerst nog bij elkaar hoeft te zoeken ๐Ÿ˜Š


Kwa handwerken heb ik een serie kleine bolletjes katoen van Action bij elkaar gezocht. Patty en Mini hebben allebei het patroon voor me uitgeschreven voor de grote 2-kleurige square hierboven. Daar wil ik een stapel(tje) van gaan maken. Ik heb nog geen idee wat het ooit gaat worden, maar daar zijn squares nu juist zo handig voor. Een etui, een kussen, een tas? Of als het er veel zijn misschien een sjaal of een deken? 

Ik heb er ook al 2 haaknaalden bij ingepakt, dit ligt klaar om zรณ aan te beginnen!
Dit lijkt me in ieder geval handig om in bed te maken. Niet te veel troep van, geen grote klus, en lekker spelen met die mooie kleurtjes ๐Ÿ˜€

Geen opmerkingen: