maandag 19 november 2018

Nog één nachtje slapen...

En ja, ik ben nu wel enorm super zenuwachtig 😭😭😭

Het kan zelfs morgenochtend als ik me om 8 uur meld nog worden uitgesteld, als er op dat moment plotseling geen plek meer vrij is op IC door een noodgeval, maar daar gaan we niet van uit...

Enkele mensen die aan hebben gegeven zeker op bezoek te willen komen zijn vanmiddag door Char (allemaal onder mijn naam, fautje, bedankt!) toegevoegd aan Ziekenhuisplanner, daar kun je dan zelf invullen wanneer je wilt langskomen. Zodat ik niet de ene dag 20 bezoekers heb en de volgende dag niemand 😉 Ook kunnen daar updates worden gezet, bv over hoe het met me gaat.

Char kan in die planner zien dat ze een keertje over kan slaan omdat er al iemand op bezoek komt.

Natuurlijk komen Char en Rick zo vaak ze willen, zo heeft Rick bv voor in ieder geval de hele rest van deze week aangegeven thuis te werken. Dat thuiswerken zal deels in mijn huis zijn, zodat hij tijdens bezoektijd naar mij toe kan, en hij ook in de buurt is indien nodig, net als Char natuurlijk 😉

Wil je ook in de Ziekenhuisplanner dan kun je Char mailen: charlotte.lunagirl@gmail.com. Ook daarheen mailen graag als je "zomaar" langs wilt komen of bv een kaartje wilt sturen, zij weet ook het kamernummer als ik van de IC af ben. Of via FB een pb aan haar 😉

Mijn email op @home kan ik pas weer lezen als ik weer thuis ben.
Mijn gmail kan ik wel op de telefoon en tablet zien.
Daar komen ook de reacties op mijn blog binnen.

Mocht je op bezoek komen en dan heel sterk de neiging hebben om iets voor me mee te nemen, hoewel dat absoluut niet hoeft! Dan liever iets lekkers zoals bv fruit, nootjes, e.d. dan bloemen 😳

Fruit moet ik een dag van tevoren bestellen, dat delen ze niet zomaar uit 😧 en het warm eten is ook maar afwachten... Omdat het er erg warm is zijn bloemen snel verwelkt, en ik kan ze toch niet zelf in een vaas gaan zetten 😟

De Vecht bij Emlichheim vorige week

5 opmerkingen:

Margriet zei

Heel veel sterkte gewenst voor morgen!

Unknown zei

Succes!

Christina zei

Sterkte! (wens het pas terwijl jij al in t ziekenhuis bent, maar desalniettemin ;-)

AnneRie zei

Sterkte lieve Sjouwke. Kan helaas niet op bezoeek komen. Beetje ziek.

Aragog zei

Ja ik ook... straks om 7 uur alweer een bronchoscopie 😢😢😢