donderdag 20 december 2018

Naar buiten


Joke's kerstboom
Vanmiddag ben ik voor het eerst sinds ik zaterdag thuis kwam, weer naar buiten geweest. Dat trekt al een paar dagen, maar schoenen aan is lastig omdat mijn benen gezwachteld zijn, en dan... niemand die me even komt uitlaten! :o

Nu ben ik dan maar zelf op de loopfiets gestapt, en in m'n eentje helemaal naar de achterbuurvrouw geloopfietst, waar ik gezellig even koffie gedronken heb, en m'n vogel Happy weer even heb gezien.

Joke liep wel met me mee terug naar huis, want het is niet helemaal zeker of ik al wel in m'n eentje buiten mag? :o

Verder gaat het goed. De pijn is prima te doen, hoewel nog wel steeds met veel pijnstilling. Ik ben al 2x naar boven geweest. De zorg van Buurtzorg bevalt heel goed, ik voel me uitstekend verzorgd, en veilig in hun handen!

Eten zorg ik zelf voor, voornamelijk iets in de magnetron schuiven en het er weer uit halen, haha! Gisteren bezorgde Jumbo voor het eerst weer een krat boodschappen, dus ik ben prima voorzien, en de boodschappen heb ik ook helemaal zelf opgeruimd. Elke dag ietsje meer doen, dan kom ik er wel weer :-)

Geen opmerkingen: