zondag 27 januari 2019

Aftellen


Vrijdag was mijn hoofd nogal druk bezig met de intake de dag ervoor voor de radiotherapie. Maar het belangrijkste wat ik dezer dagen te doen heb is: ontspannen! En dus ben ik er toen maar lekker mee aan de knutsel gegaan 😊

De bedoeling is dat ik na elke bestraling als ik thuis kom, er het onderste rondje van af knip. Zo kan ik precies zien hoeveel ik al gehad heb. 5x per week, maar af en toe valt er eens een dag uit wegens onderhoud van het apparaat, en de eerste week, a.s. donderdag en vrijdag, is het maar 2x. Lastig dus om steeds te moeten nadenken de hoeveelste dit ook weer was? Nou, dat doe ik hier dus mee. En het staat nog gezellig en vrolijk ook 😀

Een zuster vroeg gisteren of ik dan ook een cadeautje krijg als ik nr 25 heb gehad? Wie weet, ik heb nu nog geen idee, maar misschien dat ik tegen die tijd wel iets leuks kan bedenken om mezelf te geven als beloning? 😻

Geen opmerkingen: