zondag 27 januari 2019

Uitjeskortingskaart

Omdat ik in december voor zowel de zorgverzekering als gas en licht ben overgestapt via Pricewise, zoals ik al heel wat jaartjes doe, mocht ik als cadeautje gratis een Uitjeskortingskaart aanvragen. Gisteren lag ie hier in de brievenbus. Klik op de link om naar de website te gaan! 😉

Vorig jaar trakteerde Pricewise op een dinerkortingskaart, waar lekker gebruik van gemaakt is. Maar deze is ook wel erg leuk 😀 En... ik kan zelfs de dinerkortingskaart ook weer nemen, want op deze site kan ik die voor een jaar bestellen voor € 15,95 ipv € 44,95! Wie weet ga ik dat ook doen 😋

Er valt ontzettend veel onder, met kortingen van 30% tot 70%! Uitstapjes, maar ook overnachtingen, bioscoop, enz enz. Ik heb eens even rondgekeken en er staat veel bij waar ik best graag eens heen zou gaan!

Met hoeveel personen kan ik gebruikmaken van de Uitjes Kortingskaart?
Je kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Zo zie ik bv gelijk ook al eentje waar Charlotte helemaal weg van zal zijn: klimmen!
Of dit voor de kleinkids?  Dat lijkt mij zelf ook wel erg leuk 😎

De kaart is geldig t/m 28 februari 2020. Dus kom maar op met plannen,
want (zoals nu) 3 dagen in mijn eentje binnen zitten met regen is wel erg saai đŸ˜ŋ

2 opmerkingen:

AnneRie zei

Leuke dingen te doen met die kaart. Alleen kost alles toch nog wel geld, helemaal als je met Char en de kinderen iets wilt ondernemen.

AnneRie zei

High tea is natuurlijk wel leuk, samen met Char. en het kan overal waar een Fletcher Hotel is. Jammie ;-)