donderdag 24 januari 2019

Hemdenmysterie


Ik had altijd genoeg hemden in huis voor als de "R" in de maand zit. De laatste weken komt het ineens geregeld voor dat ik geen schoon hemd kan vinden. Terwijl zowel bont- als witgoed elke week worden gewassen, er zouden er dus altijd meerdere moeten liggen. Waar ze gebleven zijn? Geen idee... 😲 Misschien komen er ooit nog eens een paar tevoorschijn op een heel onwaarschijnlijke plek?
Afbeeldingsresultaat voor zeeman hemd mandy
Voor de zekerheid zijn we even langs Zeeman gereden op de terugweg naar huis, waar ik 4 nieuwe hemdjes heb gekocht, net als ik al had, wit en zwart. Hopelijk blijven deze nu wel vindbaar! 

Voor ik het ziekenhuis in ging in november hadden we geshopt op gemakkelijke kleding, en vooral de beide joggingbroeken van Zeeman draag ik nu vrijwel steeds. Ze zijn heerlijk warm met dit weer, zelfs als ik naar buiten ga, en ze passen me prima. Ik heb had er dus 2, een blauwe en een zwarte, en ik heb er constant 1 aan terwijl de andere dan in de was is. Nu we er toch waren heb ik gelijk ook maar de beide andere kleuren meegenomen: donkerblauw en grijs, zodat ik wat meer variatie heb, lol...

Geen opmerkingen: