vrijdag 4 januari 2019

Wild Night

Olifant   
Gisteren haalde Michel me even na 5 uur op, voor een avondje Wild Nights. 2 Jaar geleden waren we daar ook al samen heen geweest. Vorig jaar kwam het er niet van, maar we hebben tenslotte allebei nog steeds een geldig abonnement... :-)


Het was weer erg leuk en sfeervol, hoewel we allebei vonden dat het allemaal wat minder spectaculair en uitgebreid was dan toen. Misschien omdat Wildlands geldzorgen heeft? In elk geval was het zeker de moeite wel waard om er heen te gaan!

Jong olifantje
Na een poosje zijn we even op een bankje gaan zitten, toevallig vlakbij een foodtruck die swirl ijsjes stond te verkopen. He nee, geen trek in ijs, ik wil straks wel een snack hoor, maar dan iets warms. Toen hadden we dus door moeten lopen... Want als je dan een tijdlang naast zo'n ijstruck zit te kijken waar mensen allemaal mee langs komen... Die van mij had als toppings verse kiwi en kersen, chocoladesaus, en een flinke toef slagroom bovenop :-D


Midden-Amerikaanse agoeti, soms ook Midden-Amerikaanse goudhaas genoemd, is een middelgroot knaagdier

2 wandelende bomen met lichtjes erin, door ons Takkewijf en Bosjesman genoemd :-D

Ik zat in de rolstoel, met een deken over mijn benen, op advies van dochter en thuiszorg, en ik heb het geen moment te koud gehad! Michel had het zelfs warm, van het duwen, hihi. Hoewel ik zelf ook een stuk gelopen heb achter de rolstoel, zodat die toen even dienst deed als rollator :-)

IJssculptuur olifantje

IJssculptuur
Vorige week zondag zijn er in het centrum ijssculpturen gemaakt, en die stonden nu opgesteld in het park. Allemaal op pallets, ik denk dat ze die overdag dan in een vriescel hebben staan, anders zouden ze vast al wel meer gesmolten zijn.


Mijn conditie verbetert nu echt snel, ik merk dat per dag! We zijn niet eerst uit eten gegaan, omdat ik bang was anders energie te kort te komen. Maar achteraf had dat best gekund, want ik heb het van 5 tot 10 volgehouden, nergens last van. Natuurlijk was ik wel flink moe toen ik weer thuis was, maar dat geeft niet want ik kon toen natuurlijk gelijk in bed gaan liggen.

Doodshoofdaapjes, aka Meneer Nilsson van Pipi Langkous
Omdat we in de dierentuin geen warme snack gehad hadden en beiden wel trek hadden gekregen hebben we het avondje afgesloten bij de Burger King. Kwamen we toevallig langs op de terugweg naar de auto ;-)

Heerlijk dat ik zo alweer lekker de deur uit kan, daar knapt een mens van op! En Mies heel erg bedankt, en vooral flink blijven oefenen dan haal je vanzelf nog eens je rolstoelrijbewijs! Hahaha...

2 opmerkingen:

Mies zei

Het was gezellig en leuk, ik voel mijn armen nog wel steeds. Zonet via de markt naar Lidl en terug gefietst, nou ben ik wel even uit-bewogen :-)
Ik zal volgende keer dat zwaailicht regelen, en een oranje hesje, maar ik heb je gelukkig "heel" thuis gekregen..Niet slecht voor een eerste praktijkles dacht ik zo.
Volgende keer kom ik macaroni maken bij jou, oké? :-)

Aragog zei

Haha, ik heb zelf wel een oranje hesje, ligt in de kofferbak van de Aygo! Macaroni is een goed plan! :-D