vrijdag 15 maart 2019

M'n eigen bed

Gisteren heeft dochterlief mijn eigen bed boven verschoond, en daar heb ik vannacht de hele nacht in geslapen, voor het eerst sinds de opname op 20 november!

Ik had al een paar keer 's middags "proefgeslapen", een uurtje of 2 steeds, en dat lag dan zo lekker!

's Nachts slaap ik tot nu toe nog steeds op het ziekenhuisbed beneden. Sinds kort met de tv uit, en nu probeer ik het ook met het licht uit... Een tic die ik over had gehouden van de 2x Intensive Care, denk ik 😉

Op zich lag mijn eigen bedje vannacht heerlijk! Ik ben maar 1x wakker geworden, in die 8 uur. Beneden word ik elke 2 uur wakker en kom ik meestal lang niet aan 8 uur slaap toe...

Maar ik was wel heel erg stijf en pijnlijk vanochtend toen ik wakker werd, en nog steeds wel wat, terwijl ik 3 uur geleden m'n pijnstillers al heb geslikt.

Op het ziekenhuisbed heb ik een speciaal matras dat heel goed ligt, omdat ik in het ziekenhuis al een doorligplek had opgelopen.
Zou nu dat ziekenhuismatras zoveel beter voor me zijn?
Of ligt de stijfheid en pijn (ook) aan het koude en vochtige weer?
En boven is het ook kouder dan beneden, met het raam open en geen verwarming aan...

Over 3 uur wil ik eigenlijk wel graag naar yoga toe, maar dan moet de stijfheid wel snel minder worden, anders gaat dat vandaag helaas weer niet lukken 😒

Geen opmerkingen: