vrijdag 5 april 2019

De grote vijver in het bos...

... wordt helemaal opgeschoond en verbouwd! Niet handig, zoals altijd hier, dat ze dat dan tegelijk doen met het Park, zodat ik nu geen enkel rondje meer heb om een frisse neus te halen. Hoewel er wel van alles te zien is natuurlijk, dus ik kan ook af en toe even gaan kijken hoe het werk vordert...

Proberen hoe fit ik alweer ben, dus eerst even een klein stukje het park in, 
maar dan niet de kant op waar ze bezig zijn. Hier zag alles er prima uit!

Sneeuw!

 Tot ik ineens hier terecht kwam: de Oude Markeweg afgesloten tot eind mei??? 😟
Ook het voetpad rond de vijver is helemaal afgesloten met hekken...


Vraag me af waar de vissen en de eendjes ineens allemaal zijn gebleven... 😢

Het is alweer jaren geleden, maar toch betrapte ik me erop dat ik stiekem rond keek of mijn oude schoudertas (van de inbraak) misschien nog ergens lag...

Heel leuk vogeltje, straks even googlen of ik er achter kan komen welk merk het is. Wel een watervogeltje zo te zien, moar tis gain waoterpiekje...

Ook de brug is volledig afgesloten!
In elk geval heb ik vandaag toch nog een frisse neus gehaald! 
Helaas geen zonnetje, maar het was tenminste droog, en best lekker om een poosje buiten te zijn 😊


3 opmerkingen:

Mies zei

Lijkt me een waterhoen ..

Aragog zei

Daar leek ie mij veel te klein voor... maar wie weet :o

Mies zei

Rode snavel en witte streep op de veren is een waterhoentje, witte snavel is een meerkoet, zo heb ik altijd geleerd, maar de foto is niet erg duidelijk :-)