woensdag 22 mei 2019

En weer thuis!

Inmiddels is bekend welk beestje de urineweginfectie veroorzaakte, want dat was het. Na een paar dagen zeer breed antibiotica infuus (Mies: dat is met een kanon schieten op een mug), heb ik nu een kuur mee in pilvorm.

Helaas heb ik nu ook weer die rottige steunkousen aan, nodig mede doordat ze me heel veel vocht hebben toegediend via het infuus, ik ben compleet doorgespoeld 😠 Hopelijk kan ik daar snel weer van af...

Zondag was het eten voor de verandering echt lekker 😋
Dinsdag weer heen voor controle + bloed + longfoto en als dat allemaal goed is dan krijg ik volgende week woensdag chemo nr 3.

Ik ben wel erg zwak en moe, wat de longarts volledig begreep: het is ook niet niks wat je allemaal al achter de rug hebt. Nu de laatste loodjes dus nog, oftewel nog 2 chemokuren, en dan herstellen!


En maandag was het ronduit smerig! Nooit geweten dat je spruitjes zo vies kunt laten smaken, lol! 😲
Het klemmetje voor de picclijn dat door een vriendin van Char gemaakt is, kwam deze keer goed van pas 😃






Voordeel van bezoekuur in deze tijd van het jaar was dat we lekker buiten konden zitten 😀

Jade kon lekker rondrennen en haar energie kwijt. Het is haar zelfs gelukt om niet in het water te vallen...


De neushoorn in de hal. Hij is nog steeds niet zindelijk... Elke dag zijn er wel weer mensen (groot en klein) die wat korrels uit een plantenbak achter hem neer leggen. Soms kom je er langs en is dat weer opgeruimd, maar een uurtje of wat later ligt er alweer iets, hahaha!


2 opmerkingen:

Mies zei

Lol, die neushoorn, wat jou al niet opvalt, ben er zo vaak langs gelopen, ik heb het nooit gemerkt :-)

Aragog zei

En nu kun jij het ook niet meer ont-zien :-P