maandag 20 mei 2019

Opname

Zaterdagavond op aandringen van zoonlief het ziekenhuis gebeld omdat ik sinds woensdag al niet zo lekker was, ik had het bv de hele tijd erg koud en moest steeds vaker naar de wc, van de kou, zo dacht ik. Ik mocht direct komen en het resultaat na de halve nacht met zn drietjes op spoedeisende hulp, was dat ik mocht blijven logeren.

koud.....

Ik heb een flinke infectie, het wachten is nog steeds op de uitslag van de kweken welk beestje me deze keer nu weer ziek heeft gemaakt. Tot dan heb ik een infuus met een zeer brede antibiotica, als bekend is wat ik heb mag ik een kuur in tabletvorm en naar huis... ik hoop zelf heel erg op morgen...
Normaal zou ik woensdag de 3e chemokuur krijgen, die is nu in elk geval een week uitgesteld. Net als de vorige kuur. 

Waardoor vanmorgen de longarts besloot om de 4e en laatste kuur ook pas na 4 weken te geven ipv na 3, omdat ik na alles wat er al is gebeurd behoorlijk zwak ben geworden.

3 opmerkingen:

ingrid zei

Wat een tegenvaller Sjouwke. Ik hoop dat je heel snel naar huis mag!!!

Christina zei

Beterschap! Een beter een dag langer in het ziekenhuis dan heen en weer pendelen, hoe vervelend dit ook is.

Aragog zei

Dat pendelen valt nog wel mee, het ziekenhuis is 2 km van m'n huis vandaan ;-)