dinsdag 28 mei 2019

Goedgekeurd - morgen chemo nr 3

Vanochtend weer bloed laten prikken in het ziekenhuis, en daarna naar de oncologe, die me heeft goedgekeurd voor de volgende chemokuur.

Morgenochtend mag ik me om kwart voor 9 melden. Zoals elke keer "mag" ik weer een nachtje blijven slapen 😰
Donderdagochtend mag Char me dan rond 9 uur weer op komen halen 😺

Agenda:

7 juni komt de trombosedienst me thuis prikken, wegens afwezigheid van Rick (Baltic Sea Rally) en Char (NPK: Noordelijk Pinksterkamp), en later op de dag word ik dan gebeld over de uitslag, en of er nog bijzonderheden zijn gevonden

24 juni om kwart over 12 weer bloed laten prikken in het ziekenhuis, en een uur later naar de oncologe voor controle

Als alles dan goed is volgt op 26 juni dan de allerlaatste chemokuur!

Geen opmerkingen: