dinsdag 28 mei 2019

R.I.P. JR - Welkom Khoffy

 
 2 weken geleden is de hond van andere oma overleden, JR is 15 jaar geworden. 
Het kwam niet helemaal onverwacht, want hij was al maandenlang ziek 😿


JR als puppie, maar veel groter is ie ook nooit geworden


Afgelopen zondag heeft ze samen met Char en Logan een nieuwe pup gekocht, die meteen mee mocht: dit keer een bruine Labradoedel. 

Yup, met mijn auto, die sinds eind vorig jaar vaker bij Chars huis staat dan bij het mijne 😲
 

 
 Als pup istie nu al veel groter dan JR ooit is geworden! 🙀

 Zijn naam is Khoffy, spreek uit als: Koffie. 


Khoffy houdt van koekjes, hij kwam even bij mij kennis maken en nadat ik hem een hondenkoekje gegeven had, bleef ie constant achter mij aan lopen, of hij zat op mijn voet 😺


Ik hou niet zo van grote honden. 
Behalve dan van Hunter, want die hoort inmiddels bij de familie. 
En deze schijnt zelfs nog groter te worden...

Geen opmerkingen: