donderdag 27 juni 2019

Doei Telfort/KPN - Hallo Vodafone/Ziggo



Ik heb mijn mobiele telefoon abonnement al jaren bij Telfort, naar volle tevredenheid. Ook een voordeel was dat Telfort geen KPN was, want die club ben ik niet zo weg van... Maar helaas, kortgeleden kreeg ik ineens bericht dat Telfort nu KPN wordt 😖

Zojuist werd ik gebeld door een vriendelijke callcentermeneer die me een abo wilde aanbieden voor Vodafone, omdat ik klant ben bij Ziggo voor tv en internet/email. En dan kon ik voordeel van hem krijgen. Kwam dat even goed uit! Ik was al van plan binnenkort eens naar goedkope sim-only abo's te gaan zoeken!

Omdat ik nooit in ging op verlengingsvoorstellen kon ik mijn abo al verlengen sinds mei 2018, dus ik kan gelijk overstappen. Ik heb hem verteld wat ik nu aan bundel heb, en ook dat ik daar steeds enorm veel van over heb aan het einde van elke maand. En dat ik internet (geocaching) eigenlijk het meeste gebruik, bellen doe ik schrikbarend weinig kwa bundel die ik heb.

Zijn voorstel: 
Internet 500 MB maar omdat ik Ziggo klant ben wordt dat gratis verdubbeld, en krijg ik nu dus 1000 MB per maand ipv 700 (waar ik toch al van over houd)
Bellen 175 minuten gaat terug naar 150 minuten, maar daar heb ik altijd gigantisch van over, dus dat is prima.

En daarnaast krijg ik gratis zolang dit contract duurt (minimaal 2 jaar) een tv betaalpakket van Ziggo erbij, ik heb gekozen voor Movies en Series 😀 Zodat ik nu dan ook HBO kan kijken! Game of Thrones, here I come! 😺

Plus ik betaal voor dit alles € 5,69 per maand minder, ook lekker! 😉
Wat vaste lasten aangaat ben ik een voorstander van minder, minder, minder 😁

Want... voor dat alles ga ik nu 8 euro per maand betalen, en geen inschrijfkosten.
Plus natuurlijk behoud van nummer.

Soms is het dus ook wel eens handig als een callcenter je belt, dit scheelt mij een hoop uitzoeken, en weer iets dat ik kan afstrepen van mijn to-do lijstje 😊

3 opmerkingen:

Mies zei

Kreeg je er geen nieuw toestel bij?

Mies zei

En als je GOT wilt gaan kijken; succes, ik ben een paar jaar geleden begonnen en meteen gaan "binge-watchen". Verslavend. Weet trouwens niet of alle seizoenen nog op HBO te zien zijn.

Aragog zei

Ik koop altijd zelf een nieuw toestel als ik er eentje nodig ben, is veel voordeliger dan zo'n huurkoop ;-)