dinsdag 4 juni 2019

Speelgoed!

En toen kwam er gisteren nรณg een doos, vol met prachtig speelgoed voor de kittens! ๐Ÿ˜€
Opgestuurd door Christina, die dacht dat ik hier misschien wel blijer mee zou zijn dan met een bloemetje. Dat klopt natuurlijk helemaal! ๐Ÿ˜Š

Omdat mijn poezebeesten al oud waren was er weinig speelgoed meer. En wat er nog wel was was oud en lelijk, dus dat heb ik weggegooid toen ze er niet meer waren. Bovendien waren die toch vrijwel altijd buiten. Deze kittens moeten zich straks in huis vermaken, dus hoe meer speelgoed hoe beter. Kan ik het nu en dan, net als bij kleine kinderen, wat afwisselen. Weer iets opruimen en er iets anders voor in de plaats zetten ๐Ÿ˜

Het zijn 2 tunnels en een soort van knikkerspel voor katten, compleet met lichtflikkerende balletjes, hihi. Plus wat losse balletjes. Het blijft eerst even in de doos tot ze hier wonen, ik kan nu helemaal niet meer wachten!

Mede namens de poesjes: Dankjewel! ๐Ÿ˜š


En vanmiddag arriveerde de laatste doos: Ik had ook nog een mooie grote krabpaal besteld! Daar komt pas een foto van als ie in elkaar zit, die doos kom ik nog maar even niet aan, daar is een
Handige Harry bij nodig. Ik had nog een bon van bol.com liggen, plus wat verjaardagsgeld. En nu moeten ze eerst ophouden met zeuren hoor, lol! ๐Ÿ˜…

Dus Mies, die tip van een krabpaal bie de Lidl kwam net te laat, maar deze is ook veel mooierder (en groterder...) ๐Ÿ˜Š

Geen opmerkingen: