vrijdag 5 juli 2019

Sokken van Ali


 Een hobby van de laatste jaren is: Sokken kopen bij Aliexpress
Heel erg veel keuze, erg goedkoop en altijd uitstekende kwaliteit.

Ik ben daar een paar jaar geleden mee begonnen toen ik van een collega hoorde over Happy Socks. Daar heb ik toen een leuke verzameling van besteld. Helaas heb ik er geen meer van, want al heel snel liepen ze allemaal uit zichzelf richting het huis van dochterlief ๐Ÿ˜”

Vorig jaar heb ik echt goede outdoorsokken besteld, en bamboesokken. 
En alles toen gelijk maar 2x, zodat ik zelf ook iets kon houden ๐Ÿ˜

Zo leuk, luiaard sokken! ๐Ÿ˜€

Op Facebook zag ik steeds weer een advertentie voorbijkomen van Happy Socks (duur!), en dus was ik toch maar weer even naar ome Ali gesurfd. Daar heb ik 5 paar uitgekozen, helemaal voor mijzelf alleen deze keer! Kosten 10 euro, dus 2 euro per paar. Erg goede kwaliteit, met dubbele boord en neus enz.

Omdat je er wel op moet rekenen dat een bestelling er een week of 8 over kan doen was ik mooi op tijd: dan had ik ze in ieder geval voor de herfst in huis... Tot m'n grote verbazing duurde het deze keer maar 10 dagen!

Er zijn heel veel sokkenverkopers bij Ali, en ik ben nog geen slechte tegen gekomen. Dit is iets dat je daar heel goed bestellen kunt. Geen verzendkosten, dus het kost je (hooguit) 2 euro per paar, vaak zelfs nog wel minder.

Ook even rond kijken? Dit is de LINK ๐Ÿ˜‰

2 opmerkingen:

Mies zei

Zonet een partij boxershorts besteld en twee stuks "militaire zaklampen" .. Levering 18 augustus.. zal me benieuwen :-)

Aragog zei

Goeie duidelijke foto's bij die boxers... :-D De combinatie met militaire zaklampen ontgaat me een beetje?