dinsdag 6 augustus 2019

Thuishulp

Elke dinsdagochtend komt er iemand mijn huisje schoon poetsen. Maar zoals heel Nederland (en dochterlief) is ook mijn vaste hulp nu lekker 3 weekjes op vakantie 😕

Prima natuurlijk, behalve dan dat het rottig uitkwam dat ik net vorige week geen hulp kreeg, terwijl dochter ook weg was. En 2 weken niet stofzuigen is niet echt fijn, vooral als je een erg speels kitten in huis hebt! Ik heb het zelf wel even geprobeerd maar helaas, dat lukt me absoluut niet đŸ˜ĸ

Gelukkig werd ik erover gebeld, en kreeg ik daarna onderstaande brief in de bus:


En dus... werd ik vanochtend wakker gebeld: er staat iemand bij u voor de deur... 
  • Ik: die zou donderdag komen
  • Beller: Nee hoor mevrouw, u vergist zich
Nou, deze mevrouw vergist zich zelden of nooit met zoiets. Er mag dan van alles aan mij mankeren, mijn hoofd doet het nog prima 😊 En bovendien gaat elke afspraak, telefonisch, mondeling of per post, bij mij altijd direct zonder uitstel in m'n agenda! Zo ook deze dus...

Ik heb de hulp, nadat ik haar binnen heb gelaten, de brief laten zien. Zij zou doorgeven dat dit inderdaad fout door is gegeven... Nog mazzel dat ik thuis was, al moesten ze me er dan ook voor wakker bellen. Volgende week dinsdag komt ze weer 😃

Naam en tel.nr van de organisatie weggeknipt 😉


Geen opmerkingen: