zondag 27 oktober 2019

Een kilo!

 Ofwel: Gisteren heb ik cache nr 1000 gevonden! 😀


Samen met Char, Jade en Hunter een dagje rondgetoerd in Overijssel, om daar voor de Top25 challenge wat vakjes in te vullen. Er zijn maar liefst 5 groene bij gekomen (en per ongeluk ook eentje in Friesland, maar die wil ik toch hierna gaan doen).  

In elk rood vakje moet ik nog een cache gaan vinden
Char parkeerde in de berm, en ik reageerde bang: als jullie het eerst uitstappen, dan kan ie wel omkiepen en de dijk af rollen, met mij erin! Haha, toen stond ze erop dat ik het eerst uit zou stappen. Ik kon haar maar niet overtuigen dat het maar een grapje was, en dat er nog plenty berm naast me was... lol!

Lekker even de beentjes en de pootjes strekken 😊
Een verrassing was Vollenhove: een heel mooi oud plaatsje met veel erg oude huizen en gebouwen. We keken daar alle 3 onze ogen uit! Terwijl we door zo'n mooi oud straatje reden viel ons op dat ook wij werden aangestaard: zouden hier weinig vreemden komen? Nou nee, het viel mij ineens op dat alle auto's aan weerszijden allemaal dezelfde kant op geparkeerd stonden. Jawel, we reden spook in een smal éénrichtingsverkeerstraatje 😂😂😂

En weer allerlei foto's op z'n kant, die op mijn pc verder wel rechtop staan! Deze heb ik bijgesneden, zodat ie landscape werd, maar dan nóg laadt ie hier op z'n kant in, grrrrrr! 😡

Dit was mijn 1000e vondst. Omdat ik moest lachen op de foto kreeg Jade de opdracht om me te kietelen. Achteraf is dit nog de leukste foto geworden ook 😁
Hierna zijn we terug gereden naar Emmen, waar we een heel leuk dagje afsloten bij de Mac, Jade's favoriete restaurant momenteel, nadat we eerst Hunter thuis hadden afgezet.

Geen opmerkingen: