zondag 29 december 2019

WildNights 2019

Druk dagje gisteren: eerst hebben we met z'n allen een vracht kniepertjes gebakken. Toen op tijd samen lekker gegeten (Jade: eten we kniepertjes vanavond? Nou nee, ze had ook al de helft van het deeg opgegeten!). En daarna als verrassing... 😮

De kids hebben pasgeleden een gezinsabonnement voor Wildlands gewonnen, en dat kwam heel mooi uit want ze zaten al een jaar zonder! Het mijne was ook al een jaar verlopen, maar ik dacht erover om nu dan ook maar een nieuwe te gaan nemen... Toen de vrouw aan de kassa zag dat Char een pasje in haar hand had zei ze dat ik dan binnen mocht als introducee voor slechts een tientje.

Ik zei dat ik anders ook wel weer een abonnement wilde. Nou dan koopt u eerst een kaartje van een tientje nu, met Chars pas erbij. Daarna ruilt u dat kaartje dan bij mij in en kunt u een abonnement krijgen voor 45 euro. Lol... normaal kost een jaarabonnement voor mij € 62,50! Een leuke korting dus, en ik heb ook weer een jaar lang onbeperkt toegang 😊

WildNights was alweer mooier en grootser opgezet dan voorgaande jaren. Vorig jaar heb ik gemist, maar het wordt steeds mooier en uitgebreider. En dan waren we al weg vóór de lasershow op het plein om 9 uur. Het was helaas te koud om daar nog een half uur op te wachten. 

Video sfeerimpressie hierboven:

Live cowboy muziek :-)
Tegen het einde wilden de heren nog in de achtbaan. Jade en ik waren zo ongeveer bevroren en dus heeft Char ons toen meegenomen naar de vuurkorven. Heerlijk op temperatuur komen met hete chocolademelk, bij de vuurtjes, en voor de kids waren er marshmallows om te bakken 😀


Er waren ook allerlei dieren die je overdag nooit ziet


Wat klopt hier niet? 😱
Bij de kraampjes was ook een grabbelton. Ik had wel wat kleingeld bij me, en Jade wilde graag grabbelen. Ze kreeg tot haar teleurstelling een koelkastmagneetje. Toen vroeg haar mama of ik ook wat centjes voor haar had, want zij wilde wel graag zo'n leuk armbandje kopen. Maar dat heeft ze toen geruild voor Jade's koelkast magneet, lol... Logan grabbelde een glow in the dark skelet, die was daar helemaal happy mee 😉


Oma: Kijk es Jade, dat gebouw is roze!
Jade: Nee hoor oma, het is groen!
Oma: Het is echt roze hoor, zie maar!






Mama: Jade nu je handschoenen weer aan doen, voor je zere handjes krijgt
Jade: Mijn handjes doen al zeer!
Een vurige zandtekening van Jade

Hierboven een video (één van de velen op youtube) van de grote watershow. Die was zo geweldig mooi dat we hem 3x achter mekaar hebben gekeken! Nieuw dit jaar waren daar de dieren die in 3D op het water verschenen, prachtig!

Vandaag kan ik amper nog een stap zetten, ik ben helemaal stijf en pijnlijk, vast omdat ik gisteravond veel te koud geworden ben. Maar het was het zeker waard! 😀

Geen opmerkingen: