zondag 28 februari 2021

Nieuwe bureaustoel

Gisteren kreeg ik van zoonlief een nieuwe bureaustoel, en daar was ik ook hard aan toe. De oude was zo plat geworden dat ik op hout zat, waardoor ik weer last kreeg van een oude verwonding, nl een pijnlijk stuitje 😖 Ik zit nogal wat uren bij m'n bureau op een dag, dus dit was echt wel nodig.

Hij had me meegenomen naar Office Center waar ie me in elke stoel liet zitten om zelf de lekkerste uit te kiezen 😃 Dat werd dus deze. Niet per se de allermooiste, maar hij zit wel het beste, voor mij!

Het pakket leverde hij af bij dochterlief, want hij had geen tijd meer om hem nog voor me in elkaar te zetten. Vanochtend werd ik uit bed geroepen toen mijn stoel in de gang stond.

Geheel vakkundig in elkaar gezet door kleindochter, met haar eigen professionele gereedschap! Haar vader keek hoe ze het deed, zodat hij het een volgende keer dan ook zou kunnen 😉
En toen haar moeder de stoel naar mij bracht, werkte onze techneut door: van de doos werd een huis gebouwd, inmiddels zelfs al met gordijnen van crêpepapier, heb ik gehoord 😍
 
De Duke managerstoel  <---- hihihi

6 opmerkingen:

Mies zei

Dat ziet er goed uit, en geweldig dat je kleindochter dat ding zomaar even in elkaar zet. Vroeger was er de campagne "meisje, kies techniek" maar dat heeft ze dus al gedaan :-)

Aragog zei

Van de Sint kreeg ze al haar grote wens: een gereedschapskoffer met écht gereedschap, geen speelgoed dus. Ze vindt het geweldig om papa te helpen met klussen :-D En wat is dan mooier dan het ook echt kunnen gebruiken door bv voor oma een stoel in elkaar te zetten ;-)

Mama Lotje zei

Echt Jade haar ding en als ze met papa samen werkt is ze ook nooit gefrustreerd.

Nu nog een nieuw bed.... dat zal ook wel helpen voor je rug :O

Aragog zei

Een nieuw bed zal wel niet worden voor corona weg is, of in elk geval ik 2x ingeënt...

Mies zei

Mijn nieuwe matras werd vorig jaar coronaproof aan de voordeur bezorgd, ik heb het geluk dat ik de slaapkamer gelijkvloers heb, maar met wat hulp is zo'n ding ook wel naar boven te krijgen. Een nieuw bed als bouwpakket ook, en dan Jade er op loslaten, komt goed ;-)

Aragog zei

Ik zou toch wel graag even wat bedden willen vergelijken voor ik er eentje koop. Dat is geen uitgave die je elke maand doet...