woensdag 28 april 2021

Een pond lichter

Toen corona hier begon en ik de deur op slot deed op 1 maart 2020 moest ik eigenlijk al nodig weer eens naar de kapper. Ik maakte onderstaande foto op 20 mei 2020 om te laten zien hoe lang mijn haar  al was... Denkende dat dat corona gedoe hooguit een paar maanden duren zou.

Ik ben vanmiddag weer heen geweest, en ze kon in de computer zien dat mijn laatste knipbeurt was geweest op 19 juli 2019!

20 mei 2020
Inmiddels was het nu wel heel lang geworden, de foto hieronder maakte Jade vorige week:

22 april 2021

Vanmiddag ben ik dan eindelijk weer geweest, bijna 2 jaar later. Het heeft me wel een hoop geld bespaard, lol. Toen ik zei hoe ik het wilde hebben vroeg ze of ik dat wel zeker wist, ze vond dat heel lange haar van mij ook wel wat hebben... 

Helaas heb ik nog steeds bij vlagen veel last van haaruitval, dat kan door chemo's nog jaren duren, ook al ben ik het dan nooit helemaal kwijt geweest. Beschadigd is het wel. De kapster zei dat ze het nog steeds aan m'n haar zien kan 😧

28 april 2021
Er is nu dus weer een flink stuk af, en hoewel er wel steeds wat meer grijs tussen zit heb ik, volgens de kapster, toch nog grotendeels mijn eigen kleur 😊

Morgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan, dit is wel erg gemakkelijk afvallen 😂 😂

2 opmerkingen:

Mies zei

Dat scheelt al gauw een meter! Kort pittig noemen ze dat :-)

Aragog zei

He bah nee joh, kort pittig is heel anders hoor, dat is een soort herenkapsel, oren bloot enz. Wat ik nu heb is een soort boblijn :-)