zondag 2 mei 2021

Weer naar Borne!

 

Rick kwam gister langs met JP, of ik zin had om mee te gaan naar Borne? Natuurlijk! Sinds corona ben ik daar al niet meer geweest. Alleen de rit erheen is al leuk, weer eens een andere omgeving zien 😀

We zijn eerst naar de zaak gereden, want daar was ik ook nog nooit geweest. Hij is begonnen met Impact Montage in september 2019, en het pand huurt hij sinds maart 2020... yup, die maand dus dat de ellende begon 😢

We hebben daarna lekker buiten gezeten, het was ineens heerlijk weer, met zon. Volop genoten van JP, die ik nog maar erg weinig gezien heb. Toen hij geboren werd was ik ziek, daarna lag ik in het ziekenhuis e.d., en sinds corona begon heb ik hem 2x kort gezien aan de andere kant van m'n tuinhekje 😣

Noor was op haar werk, die kwam tegen de avond thuis. Met een lekkere Griekse salade en stokbrood. Rick had inmiddels Angus burgers gebakken (en gerookt) op de barbecue.

Benthe was uit logeren, maar die kwam na het avondeten ook thuis. Ik mocht haar rapport bewonderen (groep 2), en haar splinternieuwe zwemdiploma!
En omdat oma nu de 2 prikjes heeft gehad, mochten we weer knuffelen zoveel we wilden! 😍
Het had ook niet langer moeten duren, want wat zijn ze in een jaar tijd allebei gegroeid en veranderd!
Dat is dan één dingetje van m'n na-corona bucketlist af 😊

2 opmerkingen:

Mies zei

Wat fijn dat je er weer uit kan, en dat je ook nog bij de "verre" kleinkinderen op bezoek kon. Kenden ze je nog? :-)

Aragog zei

Ja hoor, gelukkig wel! Zelfs die kleine man wist nog precies wie ik ben, ondanks dat ie nog geen 3 is en me nog niet erg vaak heeft gezien :-)