zondag 9 mei 2021

63

Gisterochtend kwamen alle kinderen en kleinkinderen mijn verjaardag vieren. Logan mist op de foto, die voelde zich niet helemaal lekker en zat rustig op de bank met z'n tablet. Het was koud en regenachtig, maar gelukkig ben ik helemaal gevaccineerd, dus iedereen kon gewoon lekker binnen komen 😊
Nadat Noor deze foto had gemaakt, heeft Charlotte die stiekem op Facebook gezet als mijn profielfoto, voor 24 uur 😩

Er was heel veel taart en gezelligheid. Plus een speciale feestmuts die Jade gemaakt had, en een prachtig schilderij van JP. Shadow vond het maar niets al die drukte, die zat óf achter de dekenkist, óf hij kwam steun zoeken bij mij en bij Logan 😼 Vooral als JP weer achter hem aan rende Poesje aaien!

's Middags gingen ze allemaal samen weer weg, en 5 minuten later stond Mies al voor de deur, die kwam ook taart eten, en pokemonnen 😀

 Toen ik weer alleen was heb ik ingelogd in Animal Crossing, want dat moet, op je verjaardag:

  

 
 


Straks komen Char enz weer, nu voor Moederdag. Gelukkig is er nog taart 😋

1 opmerking:

Mies zei

Om te Pokémonnen hoef je niet jarig te zijn, maar het was wel gezellig, en de taart was lekker :-)