donderdag 1 juli 2021

Follow by Email

De widget FollowByEmail (Feedburner) gaat verdwijnen

Je krijgt deze informatie omdat je blog gebruikmaakt van de widget FollowByEmail (Feedburner).
Het team van Feedburner heeft onlangs een aankondiging voor een systeemupdate vrijgegeven om aan te geven dat de service voor e-mailabonnementen in juli 2021wordt beëindigd.
Na juli 2021 werkt je feed nog wel, maar worden de automatische e-mails naar je abonnees niet meer ondersteund. Als je e-mails wilt blijven sturen, kun je de contactgegevens van je abonnees downloaden. Meer informatie 
 
Wie dus gewend is een mailtje te krijgen als ik een nieuwe blog gepost heb...   
 
Ik ga proberen of ik die aanwijzingen kan volgen, maar toen ik het even doorlas snapte ik er zeer weinig van, dus ik kan niet beloven dat het me lukken gaat. En anders is het regelmatig maar even kijken of er weer iets nieuws is gepost  😒

Geen opmerkingen: