vrijdag 16 juli 2021

Goedgekeurd!

Helemaal vergeten dit te bloggen, en hoewel een paar mensen het al weten wil ik het hier ook nog even neerzetten. Want dit blog is niet alleen voor mensen die er interesse in hebben, maar het is voor mij ook een soort van dagboek, en naslagwerk 😏

Vorige week vrijdag, 9 juli, kreeg ik 's ochtends een CT scan. Dochterlief was mee.

's Middags had ik een afspraak bij de longarts, en toen ging Zoonlief mee. Had ik die 2 ook gelijk weer eens gezien, hihi. 

De uitslag, zowel van het uitgebreide bloedonderzoek als van de scan was: niets bijzonders te zien, alles is goed, en nu hoef ik pas over een half jaar weer op controle te komen! 😀

Toen ik zei dat ik nu dan zo ongeveer op de helft ben, van de 5 jaar, keek de arts mij vreemd aan. Ja, want ze zeggen toch dat je na 5 jaar echt genezen bent? Volgens hem is dat maar een getal dat niets betekent... In elk geval voelt het voor mij wel een beetje als een mijlpaal!

Aan zoon gaf ik o.a. een klein kleurboekje mee, voor zijn dochter:


 Ik vertelde dat ik hetzelfde boekje heb, en appte hem dat ik o.a. dit plaatje eruit al gekleurd had: 


Even later:


Benthe ging gelijk datzelfde plaatje ook kleuren! Gezellig, zo even contact met jongste kleindochter, al is het dan van een afstand 😍

Geen opmerkingen: