dinsdag 7 augustus 2012

25 jaar dochterlief

Kleindochter Jade, 2 weken
Vandaag is Dochterlief 25 geworden, een mijlpaal: mijn eigen minidochtertje (46 cm bij geboorte) is alweer een kwart eeuw oud. Wat gaat de tijd toch snel!

Jade op mama's schoot
Ik had hier heel graag een foto van haar als baby bij gezet, maar helaas ligt haar Baby-fotoalbum al een hele poos in haar huis. Volgende keer toch echt aan denken dat ik dat nu wel eens terug wil! Als ik er niet meer ben mag ze het hebben, maar tot dan wil ik de foto's van m'n eigen baby's toch echt zelf houden :-P

Zoals op de foto's te zien is: Jade doet het echt geweldig, ze groeit als kool en is een prachtig mooi popje. En echt een meisje, ze heeft hier zelfs een roze (!) jurkje aan, hahaha. En dat terwijl haar mama het liefst in spijkerbroek en op kisten loopt ;-)

Dochter zei vanochtend op Facebook: 
25 jaar oud, 4 jaar getrouwd met een lieve betrokken man en 2 prachtige kids. Ik dacht tot nu toe zeer geslaagd ;) Vandaag even trots op mezelf!

En daar ben ik het 100% mee eens: ik ben ook trots op mijn prachtige dochter, en op haar gezinnetje!

PS: vanaf nu minder foto's van mijn kleinkinderen hier, want dochterlief vertelde me vanmiddag dat een foto maken van haar kleintjes voortaan 1 euro per stuk kost, lol.

Geen opmerkingen: