maandag 6 augustus 2012

Lotte's Ponysite

Nog steeds druk bezig met het website bouwen. Als aardigheidje heb ik zojuist even een nieuw heel oud onderdeel toegevoegd: Lotte's Ponysite! Deze heeft dochterlief helemaal zelf gemaakt toen ze net 15 was.  Char, herinner je het je nog???

Omdat ik altijd alles bewaar en nooit iets weggooi (:-P) had ik die natuurlijk nog in zijn geheel ergens op mijn harde schijf staan. Ik heb hem net weer toegevoegd, eventjes, voor een maandje of zo, speciaal voor de liefhebbers van nostalgie ;-)

Te vinden dus op mijn genealogie website - bijna bovenaan in het linker frame vind je de link erheen!

Als het goed is, is het me ook al gelukt een teller te plaatsen, eindelijk! En helemaal onderaan het linker frame staat nu een stembutton. Die gaat naar debedrijfsgids, waar al meer dan 10 jaar mijn Hobbit-site is ondergebracht. Als je er toch bent, klik daar eventjes op?

Nu zoeken naar een goed gastenboek, en zien dat ik ook dat aan de loop krijg...

Wat ook nog steeds niet lukt: in het linker frame horen enkele termen dus rood te zijn, en dat zijn ze ook wel in MS Expression, alleen niet online... althans: als ik online kijk zijn ze blauw. Maar wie weet zien jullie dat weer anders?

Geen opmerkingen: