zaterdag 29 september 2018

Buiten spelen

Vanaf de Schansstraat, in de verte een boom die al half in herfstkleuren is, en half nog helemaal groen!


Vanmiddag was het weer heerlijk weer, zoals het nu is had het van mij de hele zomer mogen zijn! Met die hitte heb ik meest binnen zitten schuilen terwijl het nu echt lekker is om buiten te zijn!

Het Gat van Jansen tussen de bomen door, gezien vanaf het fietspad bij de Oude Roswinkelerweg

Ik heb vanmiddag weer 5 caches van de Gouden Pijl gedaan, en even bij dochter langs geweest, plus naar de Jumbo.

Voor 2 caches heb ik de loopfiets gebruikt, dus mijn lichaamsbeweging heb ik vandaag ook weer gehad! Plus een paar handen vol glanzende kastanjes meegenomen uit het bos!

Wat is Emmen toch ook mooi, als je voor caches op de meest bijzondere plekken komt, vooral bij de zwanen, ik heb daar echt een poosje naar ze zitten kijken, en genieten!


En de zwanen? Die wonen pal achter het drukke Industrieterrein, in een vergeten hoekje achter de Cornelis Houtmanstraat!


Geen opmerkingen: