maandag 10 september 2018

Kleine kindjes worden groot!

Vorige week had ik iets besteld bij Natuurmonumenten, voor Logan, onze eigen Freek Vonk 😃

Ik mailde aan zijn mama dat hij binnenkort een pakje in de bus kan verwachten, en dat ik dat dus besteld had. Maar ik vroeg haar ook waarom hij zelf nog geen email adres heeft? Dat lijkt me zo leuk, om af en toe samen te e-mailen. Tenslotte schrijft en leest hij al als de beste, en zit ie al in groep 5! Ook heeft hij sinds kort een eigen desktop in zijn kamer staan.

Zojuist kreeg ik de allereerste email van hem, en even later ging de telefoon: wat mijn skypenaam is? Zojuist hebben we het getest, en jawel, hij heeft nu ook zijn eigen skype account, dus nu kunnen we ook online met elkaar praten!

Jammer dat ze zo snel groot worden, maar tenslotte heb ik nog 3 kleinkindjes die jonger zijn.
En dit is ook wel heel erg gaaf! 😀 đŸ˜ģ



Geen opmerkingen: