maandag 24 september 2018

Mijn huissleutel

Paars is zoooo helemaal mijn kleur! 😊

Morgen moet ik voor een Nucleaire scan (doorbloeding van de longen) naar het ziekenhuis van Hoogeveen toe, en zoonlief brengt me daarheen.

Een paar dagen geleden zei hij dat hij graag ook mijn huissleutel wil, want als er iets is moet ik anders heel Emmen door om je sleutel te krijgen...

Dochter heeft er eentje, en andere oma ook, en zij woont pal achter me.

Zoonlief krijgt er morgen nu dus ook eentje voor zichzelf. Ik zei tegen de schoenmaker dat zoon nu 34 jaar is, en dus oud genoeg om een eigen sleutel te krijgen, lol.

Vanmiddag was ik bij Tante Siet, die altijd ook mijn huissleutel had, voor het geval dat. Ze zei dat sinds ik een nieuw slot moest een poos geleden, zij geen passende sleutel van mij heeft... En het kan soms voorkomen dat dochterlief en andere oma beiden bv in Friesland zijn, bij Beppe ... dus binnenkort nog maar eentje laten maken voor tante Siet!

En wat dan als ik gewoon lekker even helemaal niemand in m'n huisje wil toelaten??? 


Dan doe ik gewoon simpelz de haakjes erop die schoonzoon voor me maakte, onder en boven aan de binnenkant van de voordeur, nadat er bij mij werd ingebroken in 2012 😋

Geen opmerkingen: