maandag 8 oktober 2018

Agenda

Woensdag 10 oktober om 10 uur wederom het ergometrie onderzoek (de fietstest).

Donderdag 11 oktober om half 10 naar de longarts voor de uitslagen van alle recente onderzoeken...

Die laatste afspraak stond op donderdag de 18e. Vanochtend belde de assistente dat ik a.s. donderdag al langs mag komen.

Volgens dochter is dat fijn, want: dan weet je het al eerder.

Ik schoot echter gelijk enorm in de stress. Mijn manier is: dealen met wat er komt, en daarna zien we wel weer. Dus woensdag de fietstest weer, en dan weer een week even helemaal niets, zoveel mogelijk leuke dingen gaan doen, er op uit, enz. Proberen om niet eerder dan de dag ervoor weer zenuwachtig te gaan worden. En ineens wordt dat nu dus een week naar voren gehaald :o

De fietstest had ik op 19 september ook al: Vanochtend had ik de fietstest: zo lang en zwaar mogelijk fietsen op de juiste snelheid, volgeplakt met plakkers en draden en met een kapje over mijn mond en neus, en een bloeddrukmeter om mijn arm. Ze wilden niet zeggen of ik het goed gedaan had...

Naderhand zei de longarts aan de telefoon dat het wel voldoende was, maar dat ik hem weer over moest doen, omdat ik te vroeg gestopt was. Daar ligt nu dus nog meer druk op dan de vorige keer, en ik zie er nu nog meer tegenop. Ik heb ook geen idee of die test woensdag nog verschil uitmaakt met de uitslag die ik donderdag ga krijgen :-(

Die uitslag van a.s. donderdag zal zijn of ik geopereerd kan worden, of dat er een andere behandeling op me wacht... ??

Geen opmerkingen: