donderdag 29 november 2018

Dag 10

Zou ik naar huis mogen als alles normaal was gegaan. Daar is nu nog geen enkele zicht op...

Heerlijk dat vanmorgen mn haar gewassen is, na 10 dagen! 😊 dan voel je je gelijk weer mens, lol.

Er is vanochtend weer bloed geprikt plus een thoraxfoto gemaakt. Naast de infectie waar ik al antibiotica voor heb lijkt de drain nu ook geinfecteerd met iets. Dat zoeken ze nu uit. Hiervoor wil ook de chirurg me vandaag nog zien. Ik heb ingestemd mits ze hem fouilleren zodat ie zeker weten geen mes op zak heeft 😁

2 opmerkingen:

AnneRie zei

Wat een ellende Sjouwke. Ik zou me toch kunnen voorstellen dat de antibiotica die je nu al krijgt ook meteen zou helpen tegen een mogelijke infectie van de drain. Kunnen ze geen nieuwe drain plaatsen? Afwachten maar. Intussen heel veel sterkte met alles. Liefs en groetjes...

Aragog zei

Er zijn heel veel verschillende antibioticaas he, voor heel heel verschillende besmettingen. Hrt is dus niet zo dat eentje gelijk alles maar dekt 😉