zondag 4 november 2018

Polswarmers voor Jade


 Lang geleden toen dochter nog een kind was, wilde ze eens leren breien. Ik heb toen 2 verschillende vrolijk gekleurde bollen garen gekocht, maar helaas bleef het daarbij. Na zo'n 20 jaar kwam ik ze laatst weer tegen, maar wat doe je nu met slechts 1 bolletje van een kleur?

Scheepjes SoftFun, 60% katoen, 40% acryl. 

Ik heb de vrolijkste exact in 2 gedeeld, en heb beide halve bolletjes helemaal opgebreid. Resultaat is een paar armwarmers... Polswarmers kun je ze niet echt noemen, want ze komen precies tot aan haar ellebogen, lol. Maar ik wilde hier geen restjes van overhouden ;-)


Ze heeft zelf de blauwe kleur voor het afwerkrandje uitgekozen.


Nadat ze ze gekregen heeft, hield ze ze gelijk de hele dag aan, tot bedtijd. Binnen dus, en zelfs onder het eten! De volgende dag gingen ze ook aan naar school, jawel, ook in de klas! Volgens mij is ze er dus wel blij mee ;-)

Nu Logan nog, want bij de Axmanrun vorig weekend was er al ruzie wie de polswarmers van Char aan mocht, omdat iedereen koude handen had. Daar gebruik ik het andere gekleurde bolletje voor, dat wat meer groen/blauw gemeleerd is :-)

Geen opmerkingen: