vrijdag 14 december 2018

Morgen naar huis!

Na bijna 4 weken mag ik morgen, zaterdag dus, om 10 uur 's morgens eindelijk weer naar huis :-)

Er staat al een bed in de woonkamer en er is een rolstoel geleverd. Infuus met antibiotica blijf ik aan tot in elk geval 6 januari, dus ik ben er nog niet helemaal van af, maar wel weer lekker in m'n eigen huisje!

De kids zijn sinds gisteravond al druk bezig met schoonmaken, de boel wat anders inrichten, boodschappen doen,  enz. Ik krijg een infuus dat ik mee kan nemen, dus niet aan een paal zoals hier in het ziekenhuis, maar eentje waarmee ik ook met de auto mee kan, buiten lopen enz. Buurtzorg zorgt voor me en een speciaal team zorgt voor het infuus dat in m'n picc lijn zit.


5 opmerkingen:

Christina zei

Wat fijn!

Mies zei

Welkom thuis!

AnneRie zei

Heerlijk. Intussen thuis dus. Wat is alles goed geregeld. Fijn dat je voorlopig de trap niet op hoeft. :-)

Jeanette Middeljans zei

Fijn om weer naar huis te mogen! Word goed voor je gezorgd lees ik , dus dat is prima. Maar goed aansterken nog :)

Aragog zei

AnneRie ik kan de trap ook al wel weer op hoor! In het ziekenhuis had ik elke dag fysio en om de dag zelfs ook nog sporten, hihi. Ik mag daar alleen nog niet slapen, voor als er iets gebeurt. Dan is een hoog bed beneden veiliger. Als ik stiekem wel in mijn eigen bed ga slapen dan neemt Rick mijn matras mee naar Borne, heeft ie gedreigd... :-(