woensdag 26 december 2018

Project Douchen

Is geslaagd! :-D

Voor het eerst sinds 19 november weer in bad geweest, hoewel: douchen terwijl ik in m'n bad zat. Er mocht geen water in blijven staan omdat het gaatje van de drain in mijn zij nog steeds niet dicht is. De antibiotica was even afgekoppeld en de arm met PICC-lijn goed ingepakt in plastic folie, maar de rest van mij mocht gelukkig allemaal wel nat worden. De zuster niet...

Wat heerlijk na al die weken met warme doekjes uit de magnetron en waslapjes om gaasjes en verband heen nu weer eens lekker helemaal goed schoon te zijn! Dit gaan we vanaf nu minstens eens per week doen! :-)

Ik zag het meest (nogal veel) op tegen het traplopen, de vorige keer was dat minutenlang naar adem snakken op de rand van m'n bed. Nu ging ook dat al stukken beter, ik kan echt merken dat ik al aardig wat sterker ben geworden in de 1,5 week dat ik weer thuis ben!

En nu zit ik te wachten tot zoonlief me ophaalt voor het kerstbrunchdiner bij dochterlief. Met alle kinderen en kleinkinderen. Iets met mosterdsoep, rollade, kaasfondue... het klinkt als allemaal heel lekker en voor elk wat wils ;-)

Geen opmerkingen: