maandag 21 januari 2019

Gezellige zondag met Hunter en zijn mensjes

Gistermiddag zouden we iets leuks gaan doen. Dat kan van alles zijn dus, ik zat al eens te denken wat? Toen de bel ging was in elk geval duidelijk dat we niet naar de dierentuin gingen, want Hunter was mee. Voor het eerst weer sinds ik het ziekenhuis in ging! Ergens anders naartoe viel ook al af gezien kleindochter als monster in haar onesie...


We hebben gezellig gekletst en geknuffeld, tot een tijdje later ook schoonzoon en Logan kwamen, die hadden eerst wat geklust bij andere oma. De kleinkids hebben allebei geknutseld met smeltkralen, we hadden iets lekkers te eten en te drinken, en het was gezellig en warm, wat wil je nog meer!


Hunter heb ik nog nooit zo rustig gezien. Normaal springt hij constant tegen mij op, vandaag lag hij bijna de hele tijd gezellig naast me :-) Zo mag ie vaker langskomen! Ik stelde al voor hem te houden, dan konden zij weer een nieuwe pup nemen. En dan ging ik hem weer Wammes noemen! Zo noemde ik hem al voordat hij bij ze kwam wonen, en ik vind hem nog steeds een Wammes: een sukkel van een hond, overal bang voor, zelfs voor natte voeten krijgen... en dat noemt zich een jachthond 😆

Aan het eind van de middag wilden ze er vandoor gaan, naar huis om te eten. Maar 1. voelde ik al wel dat ik voor mezelf niets ging maken, daar had ik te weinig energie meer voor, en 2. had ik best trek in patat. Ik trakteerde dus, en onder het eten hebben we Pluk van de Petteflet gekeken. Heel erg leuke film! Met o.a. een geweldige rol van Erica Terpstra als burgemeester!




Jade zat te eten op mijn bed, dat ze op de hoogste stand gedaan had, ze zat bijna tegen het plafond. Daardoor was er flink ruimte eronder, waar Logan mijn yogamatje, wat kussens en een deken neerlegde. En zo had ik ineens een stapelbed in de woonkamer 😀

Toen ze weg waren ging ik even nieuws kijken op de pc, waar ik toen aan mijn bureau in slaap viel 😒 Toen ik wakker werd ben ik maar in bed gekropen, hihi. Maar het was wel een heel lekker en gezellig dagje!

Geen opmerkingen: