zaterdag 12 januari 2019

Yoga Priya

Iedereen kreeg een handige katoenen tas cadeau 😀

Ik ga al heel wat jaartjes op vrijdagmiddag naar herstelyoga bij Ingrid Appel. We hebben een heel gezellig groepje, naast de yoga is die gezelligheid haast wel net zo belangrijk 🙏

Toen ik in het ziekenhuis lag zijn de meesten daar een keertje op bezoek gekomen, wat ik heel fijn vond. Van de week zei ik tegen dochter dat ik dacht wel weer eens mee te kunnen doen. Is natuurlijk ook heel goed voor me, even alle spieren weer eens rekken en strekken, wat ademhalingsoefeningen doen enz. Dat het nut heeft hoor ik geregeld van de verpleegsters, die vinden dat ik zo lenig ben!

Char bood meteen aan om me te brengen en na afloop weer op te halen! Ik heb via de app gevraagd of ze een matje voor mij wilden reserveren, dus het was bekend dat ik kwam. Voor de les werd er even flink geknuffeld, haha naast mijn kinderen en kleinkinderen zijn de yoga vriendinnen eigenlijk de enige mensen waar ik mee knuffel 👭

Nieuwjaarscadeautje
Na afloop drinken we samen een kop koffie, en dat was deze keer extra speciaal, want omdat ik terug was had Ashna een heerlijke chocoladetaart gebakken! Kennelijk had ze dat ooit beloofd al kan ik me dat niet herinneren... Of misschien had ze dat alleen beloofd aan de rest van het groepje? 's Middags had ik Ingrid nog gefeliciteerd met de verjaardag van haar kleindochter, en: dat wordt dus taart eten. Ja, twee keer vandaag........... was het antwoord. Die snapte ik dus pas na de les 😊

We hebben Char gebeld of ze mij direct kon komen halen, zodat zij ook mee kon genieten van de koffie met taart.  Hier staat helaas geen foto van de taart, want die was al helemaal op voor ik daar aan kon denken, hahaha!

Het is nu weer afwachten wanneer ik weer mee kan doen, want dat hangt er helemaal van af hoe ik me voel de komende weken, door de bestralingen... Maar och, als dat dan weer zo'n heerlijke taart van Ashna oplevert... 😍 👭 🙏

Wat is ‘herstelyoga’?

2 opmerkingen:

Mies zei

Zo belangrijk dit, je goed voelen bij mensen die je vrienden zijn, en het is nog nuttig ook! :-)

Aragog zei

Ja, dat is echt heel belangrijk! Net zo belangrijk als die "gek" die met moorkoppen langs kwam voor het ontbijt, of die me van het pad af duwde bij WildNights, haha ;-) Zulke dingen teer ik echt weer een tijdje op als ik in m'n eentje thuis lig te rusten :-)