woensdag 27 februari 2019

Luiaards



Het moet toch niet gekker worden!!!

Vorige week kwam die Luiaard van Mies (het donkere type rechts op de foto, no pun intended), eventjes langs om kennis maken met mijn Tamski

Oude foto, van vorige week, Valentijnsdag, of zoiets
 So far so good, en prima hoor, ze mogen gerust even kennis maken, niets mis mee, toch? Ik ben best wel ruimdenkend op bepaalde gebieden. En bovendien is het toch totaal buiten hun paartijd zoals Mies toen al uit heeft gezocht, dus er zal vast niets geks gebeuren... hoop ik 😱


Vanmiddag kwam Jade even langs, met (alweer!) die gozer die bij Mies in huis woont. 
Maar hij wilde nu zelfs blijven logeren! 

Kijk ik net even achterom, zitten ze samen op mijn bed nogal klef te doen met een doos chocolaatjes tussen ze in... 

Nu vraag ik me toch serieus af of, en zo ja waar en met wie??? ik de komende nacht zal gaan slapen!




Toen er nog rust in huis was....

3 opmerkingen:

Mies zei

Tja, ook luiaards hebben soms vlinders in hun buik. Bij mij kreeg hij zoveel te vreten dat hij al uit zijn vacht scheurde, en nu ook nog chocolade, verwend kreng :-) Vanwaar Tamski?

Aragog zei

M'n Schotse vriend heet Tam (dat is Schots voor Thomas), hij heeft die naam bedacht. Toen ik een foto van die luiaard liet zien. En die past ook wel, hihi, want hij is zelf ook niet de meest actieve persoon :-D En niet jaloers worden, want voor jou ligt er hier ook zo'n doosje chocola klaar ;-)

Mies zei

Morgenmiddag tijd? Half twaalf afspraak bij FC Emmen, rondje banenbeurs doen. Daarna kan ik ff aanwaaien, en kijken of mijn (Lui)Wammes zich gedraagt :-)