woensdag 6 maart 2019

Klaar!!!

  

Vanmiddag had ik alweer de laatste van 25 bestralingen. De bijwerkingen kunnen de komende 2 weken nog gaan verergeren, waarna ze af behoren te gaan nemen. 
 

5 weken lang werd ik elke werkdag naar het ziekenhuis gereden door een stel lieve mensen. Alle vaste chauffeurs zijn inmiddels bedankt met een doosje chocolade. 2 ervan vonden het zelfs jammer dat het nu klaar is... lol. Hoewel ik het erg gezellig vond om iedere dag weer iemand anders te zien, ben ik zelf toch wel heel blij dat het bestralen nu klaar is! Maar altijd welkom om gezellig koffie te komen drinken hè!

Vanmiddag had ik nog een afsluitend gesprek, deze keer reed dochterlief me, met Logan mee als steuntje. Na afloop had ik enorm veel trek in iets lekkers, en dan vooral in een MacFlurry. En dus reden we via de Mac naar hun huis, zodat ook schoonzoon en Jade mee konden vieren :-D

Nu eventjes geen ziekenhuis meer, maar proberen van de moeheid af te komen, en weer flink aan te sterken, voordat over een poosje de chemo van start gaat... 

 
Agenda:
21 maart nacontrole en afsluiting radiotherapie
25 maart oncologie voorbespreking chemo, plus bloedonderzoek

Geen opmerkingen: