zondag 10 februari 2019

Mijn nieuwe beste vriend

Rechts Monster, links mijn nieuwe bedgenoot, Luiaard
Monster slaapt al een paar jaar in mijn bed, hij gaat altijd mee op vakantie, en ook toen ik in het ziekenhuis lag was hij er voor me 😊

Helaas wordt ie nu wel wat ouder. Zijn rug wordt bij elkaar gehouden door slierten leukoplast, een uitvinding van kleindochter omdat hij daar wat gaatjes heeft waar de vulling door naar buiten begint te puilen đŸ˜ĸ

Bij de Action wees dochter gisteren: kijk es, een luiaard knuffel! Ze weet dat ik gek op luiaards ben, en dat ik er al een tijdje naar zoek, o.a. in de souvenirwinkel van Wildlands. Want wat past er nu beter in een bed dan een luiaard! 😀

Een giraffe, een grote witte kat, Roodje en Fantje, een ronde paarse knuffel...
Luiaard is wat groter en steviger dan mijn versleten Monster, wat goedgevulder, zeg maar. Maar toch ook net zo heerlijk zacht, en hij knuffelt prima. Voorlopig mag ook Monster nog wel even blijven, maar de rest van de knuffels die Jade steeds naar beneden blijft slepen en in mijn bed leggen, heb ik er weer uitgegooid, anders pas ik er straks zelf niet meer bij 😜



2 opmerkingen:

Mies zei

Toch ook maar even naar de Action, een luiaard heb ik ook nog niet, mooie aanvulling op mijn beestenbende :-)

Aragog zei

Ze zijn er in lichtbruin en donkerbruin, als jij dan de donkere neemt kunnen ze een keertje samen spelen zonder dat we in de war raken wie wie is :-)