zondag 10 februari 2019

Voorjaarsknutselen

Met drinken, koekjes, en een schaaltje druifjes erbij 😋 Met op de achtergrond natuurlijk youtube aan met voorjaarsliedjes.
Gisteren had ik een erg drukke dag, maar wel leuk! Om 10 uur moest ik bestraald worden, daar heeft Mies me voor gereden, net als vrijdag. Hij bleef nog even koffie drinken, en daarna kwam Buurtzorg om 11 uur om me in bad te doen. Altijd lekker, weer even helemaal fris worden, maar het is wel vermoeiend voor mij, de trap op en af, het wassen enz, ingesmeerd worden met bodymilk,  aankleden...

Deze pet woont ze momenteel in, lol
Dat goed en wel achter de rug kwam dochterlief. Ze had Jade afgezet bij scouting, en nu gingen wij samen even naar de Action. Ik had wat nieuwe kleurtjes katoen nodig om mee te haken. En we vonden een rek vol voorjaarsknutselwerkjes! Andere seizoenen hoeven van mij nooit zo, maar de voorjaarsknutsels van Action zijn altijd zo leuk! Erg simpel, maar gewoon leuk om te maken, en ik word er altijd een beetje blij van, het voorjaar lijkt dan ineens al een stuk dichterbij! 😀

Smeltkralen blijven een favoriet hier, dit werd dan ook als eerste gekozen!
We haalden Jade weer op, en ik vertelde haar wat ik gekocht had. Toen wilde ze natuurlijk ook gelijk iets gaan maken! Dochter had geen tijd voor knutselen, maar Jade mocht wel met mij mee naar huis. We kregen allebei eerst een preek: Jade dat ze heel goed naar oma luisteren moest en lief zijn (maar dat is ze altijd!), en oma dat ik zou bellen zodra het me te veel werd. Wegens toch al een drukke dag, en zo.


We hebben heerlijk samen geknutseld. Jade mocht kiezen welke pakketjes we eerst gingen doen. Dat werd iene miene mutte, waarbij ze altijd uitkomt waar ze zelf wil, hahaha! Wat is die daar handig in 😂😂😂

Mijn oogst van de dag 😍
Nadat we allebei 3 dingetjes klaar hadden werd Jade opgehaald door andere oma, die gelijk ook warm eten voor mij bracht. Zodat ik direct eten kon, en daarna in bed uitrusten. En dat uitrusten was maar goed ook, want de buren hadden (weer eens) een feestje... Toen ik uiteindelijk om 2 uur 's nachts in slaap viel lag ik nog steeds in mijn bed te trillen van de decibels, want mijn bed staat tegen de muur van hun huiskamer.... Het is daarna ongetwijfeld nog wel een poosje doorgegaan ook 😖

Jade's werkjes. Volgende keer maak ik het haasje van smeltkralen, en zij het kuikentje 😘

Geen opmerkingen: