donderdag 9 mei 2019

61

💋 Gisteren heb ik een rustige maar wel heel gezellige verjaardag gehad 💋
(een kusje voor allen die er aan hebben meegewerkt, dankjewel!)

De avond ervoor kwam Rick langs na zijn werk, en hebben we gezellig wat zitten eten, kletsen, en gamen op de X-box.

's Morgens kwamen de beide zusters langs die het vaakst voor me zorgen, om me lekker te badderen, en om de picclijn te verzorgen. Eens in de 3 weken gebeurt dat zeer uitgebreid, inclusief het vervangen van de statlock die het ding aan (in) mijn arm vast houdt, zoals nu ook. Na zo'n 1,5 uur hard werken hadden we alle 3 wel een stuk kersenvlaai met koffie verdiend 😋

De klassieke verjaardagscadeaus: een plant, een fles wijn, een doosje bonbons en wat verjaardagskaarten 😃
's Middags kwamen dochter & gezin. Schoonzoon heeft (eindelijk) m'n Senseo voor me ontkalkt. Ik had geen idee hoe dat moet, maar hij heeft het uitgevonden, en de koffie loopt nu weer lekker door 😁  Ook nu natuurlijk weer vlaai! 😁

Prachtig zelfgemaakt "schilderij" van Jade: de vogeltjes en de zon zijn gemaakt van kiezelsteentjes, en de vogels zitten op een stukje touw!
's Avonds kreeg ik voor de 3e keer vlaai (oh wat een afzien!), toen Mies gezellig op bezoek kwam. Nadat hij weg was ben ik al vrij snel naar bed gegaan, waar ik bijna het klokje rond heb geslapen! 

Verder waren er diverse telefoontjes, en heel veel gelukwensen via e-mail en op Facebook. 

Vanochtend werd ik lekker uitgerust wakker, en fitter dan ik in de afgelopen week geweest ben.
Nu weer aansterken, en zorgen dat ook de rest van de vlaaien nog op komt, voor die bederft 😆

1 opmerking:

AnneRie zei

Heerlijk, zo'n fijne verjaardag <3