zaterdag 31 augustus 2019

Hallo Jumbo!





Gisteren was het wel erg leuk boodschappen doen bij de Jumbo 😀

Ik bestel sinds ik ziek ben geworden meestal mijn boodschappen online, maar gisteren ben ik voor het eerst in lange tijd weer naar Jumbo Valkenveld geweest, vlak bij dochterlief 😊 Ik had namelijk een cadeaukaart twv 40 euro (!!!) gekregen die ik wilde gaan verzilveren, en ik wist niet of dat ook kan als ze de boodschappen thuisbezorgen:

Wat ze al niet kunnen maken van mijn achternaam... 😂
Ik deed voor ruim 53 euro boodschappen: 2 Fissler messen die ik nog graag wilde hebben, dat is alleen al bijna 12 euro, en daarnaast lekker veel vooral verse groente en fruit 😋 En wat is het dan gaaf als je bij de kassa slechts zo'n 13 euro hoeft te betalen voor een volle kar! 😀


Daarnaast werd ik een maandje geleden gebeld dat ik bij diezelfde Jumbo een mooie bos bloemen mocht komen halen. Ik had een tip ingestuurd (mja, al wel een paar zelfs) en de medewerkster die me belde zei dat zij een aantal van dat soort tips mocht selecteren voor een mooi boeket, en daar was ik er dus eentje van 😜

Na het boodschappen doen ben ik gelijk naar dochterlief gereden, en ik heb haar die mooie bos bloemen gegeven: omdat ze altijd voor mij klaar staat en ze zo veel voor me doet! Zoals bv elke week Shadows kattenbak verschonen, een belofte die ze me deed toen ik een kitten wilde. Omdat mensen met zeer weinig weerstand (zoals ik helaas nog steeds) dat beter niet kunnen doen...

Ik praat online net zoveel als in het echie, lol... maar soms levert me dat dus ook wel iets positiefs op! 😀

Geen opmerkingen: