dinsdag 3 september 2019

Geocaching borduurtje

Van een recent eventje nam ik o.a. een geborduurde trackable mee, leuk! De andere tb's die ik toen meenam zijn alweer op reis, maar voor deze vond ik nog geen geschikte cache om hem in achter te laten. Gisteravond bedacht ik dat ik hem wel eens kon kopiëren, voor ie straks weer verder reist... 😀


Helaas, toen ik stof en garen klaar legde na het eten, besloot Shadow dat hij op mijn schoot ging! Dat is langzamerhand traditie geworden: als ik de etensboel op heb geruimd en ik ga lekker voor de tv zitten, dan komt hij op schoot. Dat duurde deze keer niet erg lang, want hij mocht gaan vliegen toen ik de nagels van allebei de voorpootjes in m'n been kreeg, tot bloedens toe! 😠

De trackable, TB7FRQZ
Vanmiddag idem. Ik ging voor de tv zitten om het borduurtje af te maken. Deze keer kreeg ik geen nagels in m'n been, maar nadat hij voor de 3e keer een uitval deed naar m'n naald en draad was het weer einde schootsessie 😧 Hij moet eerst maar eens wat ouder, en dus rustiger, worden voor ik kan handwerken terwijl hij op mij ligt 😢

Mijn kopie 😊
De mijne is al beter gelukt dan het voorbeeld, daar staan bv niet alle letters op dezelfde lijn, maar hij kan nog wel iets beter, dus ik maak er binnenkort vast nog wel es eentje 😌

Geen opmerkingen: