zaterdag 7 september 2019

Knikkerbaan

De afgelopen 2 dagen heb ik vooral geslapen. Ik had een buikvirusje te pakken denk ik. Veel kramp in m'n maag, totaal geen eetlust, niet lekker, en heel erg moe. Ik heb 2 dagen vooral op water geleefd 😓

Gistermiddag kwamen dochter + kleindochter even gezellig langs, toen ben ik even op geweest. Ik heb braaf een paar toastjes met kaas gegeten, maar ik kreeg niet alles op en het viel ook niet zo lekker. Toen ze weg waren ben ik weer gaan slapen tot ik rond 10 uur 's avonds wakker werd. Toen had ik wat meer trek en heb ik een kommetje tomatensoep gegeten, zonder iets erin zoals groente, ballen of vermicelli, gewoon romige tomatensap dus eigenlijk 😒 Daarna nog een nectarine voor de pitamientjes. En toen heel laat naar bed want het was gezellig in Second Life en ach, ik had al 2 dagen geslapen, en morgen kon ik weer doorslapen zolang ik wilde... 😀


Om half 9 vanmorgen belde zoonlief me al wakker: Hey wat ben jij vroeg op! Nou op... 😅
We zijn over ruim een uur bij je, alleen even koffie drinken hoor want rond 12 uur moet ik weer weg. We houdt normaal dan in: met dochter Benthe. Mis, deze keer had hij zoontje JP bij zich, leuk! 😍

Terwijl kindjes JP en Shadow lief met Shadows knikkerbaan speelden, konden de grote mensen even bijpraten en koffie drinken. De koffie viel nog steeds niet zo lekker, dus dat bleef voor mij bij 1 kopje😕 Ook heeft Rick m'n luidsprekers gerepareerd, eentje viel steeds af en toe uit.

Die knikkerbaan is trouwens geweldig! Niet alleen speelt Shadow er heel erg veel mee, alle kinderen die hier komen vinden het ook een leuk ding. Zodat je dan al gelijk interactie hebt tussen poezenkind en mensenkind. Logan heeft hem in elkaar gezet en vindt het leuk om hem af en toe te demonteren en er weer een andere vorm van te maken. Jade is het al eens gelukt om de lichtgevende flikkerende balletjes die er niet uit kunnen, er toch uit te krijgen! 😲


En JP? Dat ronde ding op de voorgrond staat normaal een metalen spiraal op met een zacht balletje in de top. Na een poosje spelen lag dat ernaast, alleen... dat spiraalgeval zit er met schroefdraad in vast gedraaid... We hebben helaas niet gezien hoe hem dat gelukt is, lol. 

Toen zoonlief begon te niezen (hij is allergisch voor o.a. kat) besloten we naar buiten te gaan. JP is gek op buiten, en Rick had zijn buggy gelukkig mee. Na lekker een rondje om de vijver waar de eendjes en de  meerkoetjes uitgebreid werden bekeken, hebben we nog even in de voortuin gezeten, het was er ineens zomers warm 😊


Toen ze weer weg moesten wegens een afspraak had ik ineens trek. Ik heb al 3 beschuitjes gegeten en nu net een appel, hopelijk gaat het nu dus weer de goede kant op 😃

4 opmerkingen:

Mies zei

Dat is nou wat je noemt quality time. Gaat het al wat beter? En met de knie?

Aragog zei

Knie is helemaal beter :-D Ben nog wel wat gammel en af en toe een beetje niet lekker, maar gisteravond alweer gewoon gegeten, met smaak :-) Wel dik een pond afgevallen, best een handig dieet dus, haha!

Christina zei

Ha, daar word ik blij van. Van je bezoek en de knikkerbaan ;-)

Aragog zei

Ik heb een tijd geleden een heel leuk filmpje gemaakt van Shadow die met de knikkerbaan speelt. Maar ik zit nog steeds te wachten tot Char tijd heeft om er een muziekje achter te zetten... Niet vanwege de muziek, maar omdat ik toen nog behoorlijk benauwd was, en je mij op de achtergrond nogal hoort hijgen, lol. Als haar dat eens lukt kwa tijd dan wordt die zeker ook nog geplaatst!