zaterdag 31 augustus 2019

Zeer knietje :-(

Een zak ijsklontjes in een theedoek, de "goede" knie wordt ondertussen warm gehouden door Shadow 💗
Ik doe goed m'n best! 😊 De oefeningen van de fysio, fietsen, zwemmen, zoveel mogelijk proberen te lopen op een dag... En toen deed ineens m'n linker knie flink zeer 😢

Ik heb nog nooit last van m'n knieën gehad, dus ik hoop maar dat dit tijdelijk is. Geen idee hoe ik eraan ben gekomen, ik heb me niet gestoten of verzwikt of zoiets... Misschien heb ik net iets te veel gedaan? 😲 Hij doet ook (vooral) zeer als ik een tijd zit. Met m'n been gestrekt op de bank, auw, dan maar zitten met m'n voet op de grond, al snel is het dan alweer auw...

Elsies Stien in Zweeloo
De fysio zei woensdag dat ik voorlopig maar even wat minder moet lopen, en vooral flink koelen. Dat doe ik sinds woensdag nu steeds als het echt pijnlijk is, en dat helpt! Vandaag heb ik er al minder last van 😉

Stieltjeskanaal in Zandpol
Gisteren ben ik toch weer even gaan geocachen, zoals ik dat ook zoveel mogelijk doe nu. Ook dat is beweging, en hoe meer ik beweeg hoe sterker en fitter ik weer word, denk ik... Ook is het erg gemakkelijk om de hele dag thuis in m'n eentje voor de pc te zitten, maar ik probeer juist nu zoveel mogelijk ook de deur uit te gaan.

Molen Nooitgedacht in Veenoord
Ik ben momenteel nogal bezig met mysteries loggen. Dat zijn geocaches waar je eerst een puzzel voor moet oplossen om ze te kunnen vinden. Het voordeel is wel dat die vaak heel eenvoudig te vinden zijn, de puzzel is daar dan de moeilijkheid 😤 Nu even best handig als ik minder mag lopen (en ik loop toch al niet zo veel, lol). Ik heb er nog zo'n 44 opgelost liggen, dus ik kan nog eventjes vooruit. Hoewel... sommigen daarvan liggen ook buiten Drenthe.


Na het cachen gisteren heb ik boodschappen gedaan bij Jumbo in de Rietlanden. Daarna even langs dochterlief, omdat zij er pal naast woont. En omdat ik haar iets wilde brengen, maar daarover m'n volgende blog. En omdat m'n knie zo zeer deed dat ik amper nog naar huis durfde te rijden. Daar lekker koud water gedronken, en een washandje met ijsblokjes op m'n knie, mede mogelijk gemaakt door m'n lieve schoonzoon, ging het weer een stuk beter 😀

De Papeloze Kerk in Schoonoord

Geen opmerkingen: