dinsdag 13 augustus 2019

Ziekenhuisbed bye bye :-)

Jade zondag, met Blacky en Shadow. Zij kan haar mooie roodkapjedekbedhoes nu eindelijk terug krijgen. Het was heel lief van haar dat oma haar lievelingsdekbedhoes zo lang mocht lenen! 😍

Voor ik thuiskwam uit het ziekenhuis, half december, werd hier een ziekenhuisbed neergezet. In de woonkamer, voor de tv. Mijn 2-zits bankje ging daarvoor tijdelijk in opslag in de "poezenkamer".

Af en toe sliep ik al wel eens weer boven, in mijn eigen bed. De laatste paar weken zelfs elke nacht, en het bleek dat ik boven toch rustiger slaap dan beneden. Daar viel ik vaak in slaap met de lamp en tv aan, en werd ik elke 1,5 a 2 uur wakker. Ook soms van Shadow die midden in de nacht even z'n energie kwijt moest. 

Voordeel van het ziekenhuisbed was wel dat het matras veel beter was, een heel speciale, waarop ik minder last van m'n rug kreeg. Dan maar es sparen voor een nieuw, beter, matras voor op m'n bed boven...


Gister gebeld dat het ziekenhuisbed wel opgehaald mocht worden, en dat gebeurde begin van de middag al. De man was zo aardig om even mee te helpen dat mijn bankje weer op z'n plek kwam. Na bijna een jaar in de opslag was het nog best een klus om hem weer helemaal stof- en pluisvrij te krijgen. Maar nu staat ie er gezellig weer 😊

Het lijkt nu weer op een woonkamer, in plaats van een ziekenkamer. Weer een stapje dichter bij "normaal". 😀

1 opmerking:

Mies zei

Tamski moet nog wennen zo te zien :-)