maandag 14 oktober 2019

18e eeuws pistool

Vorige week tijdens het geocachen kwam ik ook bij Kaats Miniaturen Shop in Roswinkel terecht. Nadat ik de cache had gelogd ging ik natuurlijk ook even in de winkel kijken!

Helaas hadden ze geen spijkerduwer, daar zoek ik al een tijdje naar... Maar ik vond er wel een prachtig ouderwets pistool, helemaal goed kwa tijd (midden 18e eeuw), voor Jamie die in Frasers Ridge woont 😀

De link naar de geocache plaats ik hier niet, want die is na mijn online log gelijk offline gehaald en in het archief gedaan: de behuizing was stuk en de vereiste logrol ontbrak... Ik ben dus de laatste geweest die Little Birdhouse kon vinden 😔





Jamie was er erg blij mee, want tot nu toe had hij alleen zijn claymore om huis en haard te verdedigen tegen de Engelsen 😉

Geen opmerkingen: